24 marca 2020

Potrzebujesz pomocy z wyborem?

Porady

Jeśli jeszcze nie znasz nas, ani naszego cateringu, warto na początku podreślić, że jesteś w dobrych rękach :) 


Tomasz jest dietetykiem, Karolina - biotechnologiem i psychodietetykiem i w naszym cateringu nie ma miejsca na przypadkowe potrawy.

Jaki jest cel Twojej diety?

To pierwsze pytanie jakie musisz sobie zadać. Czy chcesz skorzystać z cateringu w celu redukcji masy ciała? A może chcesz dbać o to co jesz, chcesz aby Twoje posiłki były różnorodne, ale nie masz czasu na ich przygotowanie? 

Jak już określimy cel, możemy przejść do ustalania kaloryczności diety. Chciałabym podkreślić w tym miejscu, że kalorie, kaloriom nie są równe. Ważne jest również skąd one pochodzą. Może nie wiesz, ale białko i tłuszcze dają nam na dłużej uczucie sytości, ale tylko wtedy, gdy w posiłku jest mało węglowodanów. Czym innym dla Twojego organizmu jest zjedzona jajecznica z warzywami, a czy innym batonik czekoladowy z karmelem i orzechami nawet jeśli oba posiłki mają tyle samo kalorii. Jeśli masz już jakieś doświadczenia z cateringiem może to być informacja wyjściowa, aby dobrać kaloryczność Twojego zestawu. 

PAMIĘTAJ!! Dla nikogo nie jest zdrowa dieta, która dostarcza 1000kcal. 

Najniższa kaloryczność, którą serwujemy to 1200kcal, ale zachęcam do wybierania tych większych zestawów. 

Czy planujesz jeść tylko nasze zestawy? Czy chcesz/musisz uzupełniać zestawy?

Jeśli codziennie bierzesz udział w spotkaniach firmowych, na których musisz wybrać coś z menu restauracji, możesz wybrać mniejszy zestaw z cateringu. Po zsumowaniu posiłków od nas i własnych idealnie jeśli uzbierasz pożądaną wartość kaloryczną.

Jeśli trenujesz w wybrane i stałe dni tygodnia, możesz wybrać w konkretne dni większy zestaw. Możesz też uzupełnić  dni treningowe w posiłki we własnym zakresie. To daje wiekszą elastyczność, jeśli chodzi o dni treningowe. Nie wiesz jak przygotować taki posiłek? Napisz do nas, podpowiemy :)

A może właśnie jesteś w trakcie urlopu macierzyńskiego i wracasz do formy sprzed ciąży? A może nie masz czasu gotować, bo opieka nad maleństwem zajmuje cały Twój dzień i Cię wykańcza? Wybierz koniecznie większy zestaw i jeśli Twoje dziecko ma więcej niż 6 miesięcy dziel się z nim swoimi posiłkami. Takie rozwiązanie pozwoli mu próbować nowych smaków. Część produktów może mu za pierwszym razem nie smakować, ale z całą pewnością zapełni ono swój mały brzuszek zdrowymi posiłkami bez konserwantów. 

Czy są grupy produktów które chcesz/musisz wyeliminować? Jeśli nie jesz nabiału, ryb, glutenu, jajek lub czegokolwiek innego musisz ustalić z nami, czy jesteśmy w stanie wyeliminować te produkty z Twojego zestawu. W ofercie mamy dietę fit&balance bez nabiału. Mamy również dietę paleo, która nie ma posiłków mlecznych. Jeśli masz wątpliwości którą wybrać - napisz, a my pomożemy. Nie oczekuj natomiast w trakcie abonamentu, że będziemy eliminować z Twojego zestawu np. cebulę albo jajka. Nie wynika to z naszej złej woli. Spójrz na to z naszej perspektywy. Mamy wielkie garnki i piece. Jeśli w początkowej fazie gotowania, danie dusi się z cebulą (cebula jest jednym z najsłodszych warzyw i pozwala nie dosładzać potraw) to ciężko nam przygotować całą potrawę w osobnym garnku dla jednej osoby. To jest taka mała ilość, że jeden kucharz musiałby stać i ciągle mieszać, żeby się ona nie przypaliła. Jeśli zgadzamy się na wprowadzenie zmian, to prosimy o wyrozumiałość, jeśli coś nam się nie uda. Informuj nas o naszych  błędach, ale pamiętaj, że to nie jest nasza złośliwość, że posiłek jest pomylony.

Pamiętaj!! W naszym cateringu możesz z dnia na dzień zmienić rodzaj diety lub jej wielkość. Jeśli czujesz, że ilość posiłków jest za mała, czujesz głód i nie możesz myśleć o niczym innym nie zwlekaj tylko napisz do nas lub zadzwoń. Zrób dokładnie tak samo, jeśli widzisz, że zamówiony zestaw jest dla Ciebie zbyt duży.

Karolina Jankowska
Karolina Jankowska

Zamów dietę już teraz i zmień swoje życie na lepsze

Zadzwoń 508 659 538 Zamów dietę